לוגו עורך דין פלילי נדב גרינוולד

שחרור מוקדם לאסיר בעבירות מין ברשת האינטרנט

ועדת השחרורים בכלא אש"ל מורה על שחרורו של לקוח המשרד, אסיר אשר נדון לעונש מאסר בן 15 חודשים לאחר שהורשע בעבירות מין אשר אותן ביצע במספר נפגעות דרך רשת האינטרנט. 

כנגד האסיר הוגש כתב אישום חמור מאוד אשר ייחס לו ביצוען של מספר רב של עבירות מין כנגד מספר קטינות, כאשר הקרקע לביצוע אותן העבירות הוא יישומון What'sApp.

האסיר הורשע במספר עבירות של מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 14 שנים ובמספר עבירות של הטרדה מינית של קטינה. 

כתב האישום כלל חמישה אישומים כאשר בין היתר ייחס לאסיר, בגיר בעת ביצוע העבירות, ביצוע עבירות מין כלפי קטינה כבת 13 המאובחנת כסובלת ממנת משכל גבולית. על פי כתב האישום האסיר אשר שוחח עם הקטינה שיחות בעלות גוון מיני ובמהלך תקופת הקשר שינהם שלחה לו הקטינה 7 סרטונים בהם היא נראית נוגעת בחזה חשוף, מאוננת באיבר מינה בצילום קרוב, נוגעת בישבנה באזור פי הטבעת ועוד. ואילו האסיר גם שלח 7 סרטונים בהם נראה איבר מין גברי וגבר מאונן עד פורקן, וכן סרטונים פורנוגרפיים שנועדו להדריך אותה בביצוע המעשים.

בארבעה אישומים נוספים הטריד האסיר מינית ארבע קטינות נוספות בגילאי 13-14 וקיים עמן שיחות בעלות גוון ואופי מיני ובין היתר, ביקש מהן כי ישלחו לו תמונות וסרטונים להן כשהן מבצעות בעצמן מעשים מיניים לפי דרישה. 

האסיר אשר היה מיוצג באמצעות משרדו של עו"ד פלילי נדב גרינוולד מתחילת ההליך נדון בבית משפט השלום ברחובות לעונש מאסר בן 15 חודשים לריצוי בפועל.  

בהסכמת המדינה מורה ועדת השחרורים על שחרורו המוקדם מהמאסר

האסיר החל בריצוי עונש המאסר בבית הסוהר "דקל" הסמוך לבאר שבע. בהתקרב תקופת ריצוי שני שלישים מעונש מאסרו הוגשה בקשה לקיום דיון בפני ועדת השחרורים.

המדינה באמצעות פרקליטות מחוז הדרום מקבלת את בקשתו על עו"ד נדב גרינולד ולמעשה מסכימה לשחרורו המוקדם של האסיר בחלוף כשמונה חודשים בלבד מתקופת מאסרו. 

בדיון שהתקיים בפני הועדה ציינה המדינה כי הייתה התלבטות רבה בתיק זה, כאשר מצד אחד עומד אסיר שעבר הליך טיפולי וכי גורמי הטיפול מתרשמים כי חלה הפחתה במסוכנות אך מהצד השני עומדת לא פחות מחמש נפגעות עבירה, קטינות, אותן תקף האסיר. 

עו"ד נדב גרינולד הציג בפני ועדת השחרורים את הדרך הטיפולית אותה עבר האסיר טרם כניסתו למאסר ובמהלך המאסר והציג את תוכנית הרשות לשיקום האסיר אשר מצאה את האסיר כמתאים לשיקום במסגרתה עם שחרורו מהכלא. 

ועדת השחרורים מקבלת את ההסכמה ומורה על שחרורו המוקדם של האסיר מהמאסר.

ליווי וייצוג משפטי מקצועי מביא לתוצאה בפועל  שחרור מוקדם ממאסר בעבירות מין כלפי קטינות. 

מאמרים אחרונים
קבעו פגישה ראשונית